Klantenservice & contact

Welkom op de pagina van onze klantenservice. Op deze pagina vindt u uitleg over onze producten en diensten, een overzicht van de meest gestelde vragen aan de klantenservice en onze contactgegevens.
Heeft u vragen, reacties, klachten of suggesties naar aanleiding van uw bestelling dan kunt u een e-mail sturen naar ons.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen:

Bestellen bij ons is heel simpel. U plaatst uw producten in het winkelwagentje. Daarna dient u uw aflevergegevens in te vullen, waarna u kunt kiezen voor de desgewenste betaalmethode. Nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden kunt u defenitief afrekenen. 


Betaalmogelijkheden:
iDEAL (gratis), bankoverschrijving (gratis) of Rembours (€19,95)


Verzendkosten:
De verzendkosten zijn €4,95 voor NL orders en €6,95 voor EU orders. De kosten van "rembours" zijn €19,95 extra!


Levering:
De levering zal plaats vinden via de GLS. Als u niet thuis bent zal de GLS een bericht achter laten. U kunt nu zelf een nieuwe afspraak maken met de GLS.


Levertijd:
De levertijd is bijna alle gevallen binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 10 werkdagen


Product retour sturen:
Herroepingsrecht
Producten die u via onze webwinkel heeft gekocht kunt u binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. De 14 dagen gaan in op de dag (de dag erna) nadat u de producten heeft ontvangen. Indien gewenst ontvangt u uw geld terug. Het artikel dient wel in de zo oorspronkelijk mogelijke verpakking te zitten en in verkoopbare staat te zijn.


De kosten van het retour sturen zijn voor rekening van de koper. De kosten van de heenzending zullen vergoed worden door de verkopende partij. Nadat u de producten conform de voorwaarden retour heeft gestuurd zal er uiterlijk binnen 14 dagen gecrediteerd worden.
Bij het retour sturen van DVD's, CD's  en software geven we alleen geld terug als de verzegeling niet is verbroken.


Defecte producten

Wanneer u een kapot product heeft ontvangen, wordt deze door kosteloos omgeruild voor exact hetzelfde product, mits u nog aankoopbewijs heeft  De kosten van retour sturen naar ons zijn voor rekening van de koper. De overige verzendkosten zijn voor de verkoper.  In geval van een DOA zijn de retourkosten voor de rekening van de verkoper.


Producten retour sturen

Indien u artikelen retour wilt sturen, dient u van tevoren contact op te nemen per email.
Stuur altijd uw artikelen retour via het postkantoor, dan ontvangt u een verzendbewijs en is het mogelijk om de retourzending na te zoeken. Nonstopdeals.nl neemt geen verantwoording op zich indien het pakket zoek is geraakt. De kosten van retour sturen zijn voor de consument, tenzij het een defect en/of verkeerd ontvangen product is. 


Klachtenprocedure

Indien u een klacht heeft over een bij ons gekocht product of dienst dan dient u ten alle tijden eerst contact met ons op te nemen per email. Klachten zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen beantwoorden. Tevens kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.  


Het terug sturen van producten is uw verantwoordelijkheid totdat de postbezorger het heeft afgeleverd bij ons. Het is ten zeerste aan te raden om dit aangetekend te versturen met een track & trace code, zodat u een bewijs heeft van het retour sturen.


Retour adres:
Nonstopdeals.nl
Postbus 465
2740 AL Waddinxveen


Nadat wij uw pakket retour hebben ontvangen nemen wij binnen 10  werkdagen contact met u op per email. Heeft u een andere klacht (klachten met betrekking tot anders dan het product) ingediend bij ons dan zullen wij binnen uiterlijk 14 dagen contact met u opnemen via de email.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »